POETA .blog.hu

Köszöntelek Kedves látogató! Amatőr műkedvelő vagyok. Nagy szeretettel megosztom veled néhány versemet és novellámat. Jó szórakozást kívánok.

Friss topikok

  • kati75: nagyon tettszik nagyon jol nézz ki (2010.05.07. 17:55) Elszaladt évek
  • Gilyannkata: Aki szeret, annak egyformán képesnek kell lennie elveszítenie és megtalálnia önmagát. (Coelho) (2009.10.31. 20:23) Véget ér...
  • matine68: Cak gratulálnin tudok Tamás! Ez az egyik kedvencem.....Éva (2009.06.07. 15:36) A kis virág...
  • őszecske: Nagyon szépek a verseid! :) (2009.04.22. 07:49) In memorian...Marian Cozma
  • ekzsö (törölt): Szia, Szeretnék beszélni veled, de a mail-em visszapattant, over quota miatt. Kérlek, keress meg ... (2009.01.23. 10:30) Minden nap Karácsony...

Linkblog

HTML

Elszaladt évek

2009.01.28. 17:39 | tomione | 2 komment

 

Csikorgó fogával testembe mart,

Menekülni tőle nincs remény soha,

Foglya lettem, mert engem akart,

Elvesztem végleg, ó én ostoba.

 

Lassítani akart, de – gyorsabban -mondtam,

Tizenéves fejjel sürgettem őt,

Ifjúi hévvel, türelmetlen voltam,

Felnőni akartam, mindenekelőtt.

 

Huszonévesen már módosult a léptem,

Megfontoltabb lettem, ő rohant tovább,

A lepergő évekre ügyet sem vetettem,

Elszakadtam tőle, s mentem odább.

 

 Találkoztunk újra, s csimpaszkodott,

Arcomra ráncot, hajamba ezüstöt szőtt,

Meggörbült testemen teherként utazott,

S csak lelkem könnyezte a múló időt.

 

Saját versem: 2009.01.28

 

 

 

 

 

A bejegyzés trackback címe:

https://poeta.blog.hu/api/trackback/id/tr32908638

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Gilyannkata 2009.04.22. 20:05:24

Igen, igen, én is ezt éreztem amikor betelt a 40 aztán egyre inkább lassítanék, és tanítom magam nem visszanézni folyton a múltra, nem vágyakozni mindig a jövőt, csak élni, élni egyszerűen és megtanulni szeretni, nagyon szeretni a szürke hétköznapot.

kati75 2010.05.07. 17:55:22

nagyon tettszik nagyon jol nézz ki
süti beállítások módosítása